Публічна угода
надання в аренду телекомуніційного обладнання.
Замовник з однієї сторони і ФОП Шепель А.І., в подальшому “Виконавець” с другої сторони, далі - “Сторони”, уклали договір про наступне:
1.Предмет Договору.
1.1 Виконавець виконує роботи і надає послуги відповідно до переліку та умов визначених Прейскурантом.
1.2 Виконавець виконує додаткові роботи і надає додаткові послуги згідно чинному Прейскуранту цін Виконавця.
2.Вартість, порядок розрахунків та платежів:
2.1 Вартість робіт/послуг за цим Договором визначається обсягом виконаних робіт Виконавцем відповідно до чинного Прейскуранту цін Виконавця.
2.2 Договір вважається укладеним та набирає чинності з моменту внесення плати за Послуги у розмірі та порядку, встановленому цим Договором.
2.3 Обсяг наданих послуг та виконаних робіт визначається на підставі данних системи статистики Виконавця та відповідно до Прейскуранту.
2.4 За розрахунковий період приймається 30 календарних днів.
2.5 Оплата послуг провадиться в порядку передоплати.
2.6 Під необмежену швидкість слід розуміти що, компанія не виставляє жодних обмежень на канал абонента(ні на швидкість, ні на обсяги інформації) Послуга обмежена лише технологією Fast Ethernet. Ця швидкість надається у будь-який час доби і не зменшується нами за жодних умов (крім форс-мажорних обставин, пункт 6 договору)
3.Права і обовязки сторін.
3.1 Виконавець зобовязаний:
3.1.1 Надавати послуги та виконувати роботи Замовнику відповідно до Прейскуранту цін.
3.1.2 Своєчасно докладати зусиль для усунення пошкоджень, які не дають Замовнику користуватись послугою які надає Виконавець. Сумарний час ремонту не повинен перевищувати 24 години.
3.2 Замовник зобовязан :
3.2.1 Своєчасно сплачувати послуги і виконанні роботи Виконавця.
3.2.2 Працювати за технологією, сумісною з технологією Виконавця.
3.2.3 Дотримуватись законодавства України та норм міжнародного права, що стосуються виконаних робіт та послуг, що надається Виконавцем.
3.3 Виконавець має право:
3.3.1 Припинити надання послуг на час профілактичного обслуговування обладнання Виконавця, попередньо повідомивши Замовника за 24 години до початку роботи. Сумарний час профілактичного обслуговування не повинно перевищувати 24 години на місяць.
3.4 Загальні обовязки:
3.4.1 Забезпечити безпеку обладнання, що передається сторонами для досягнення цілей Договору, забезпечувати необхідні умови його утримання та єксплуатації.
4 ОБОВ'ЯЗКОВІ УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
4.1 Замовник має право анулювати Замовлення шляхом направлення письмової заяви на повернення коштів Виконавцю протягом строку дії Замовлення у наступному порядку:
- У разі, якщо Замовлення анульоване за письмовою заявою Замовника протягом строку дії Замовлення, а Послуги ще не були надані частково або повністю, оплачена вартість ненаданих Послуг підлягає поверненню у формі, в якій було здійснено оплату таких Послуг, протягом 3-5 робочих днів з моменту прийняття рішення Виконавцем про повернення Замовнику вартості неотриманих Послуг.
- У разі відмови Замовника від отримання фактично оплачених послуг, але не менше ніж за 3 (три) години до моменту початку їх фактичного надання, кошти повертаються Замовнику протягом 3-5 робочих днів з моменту прийняття рішення Виконавцем про повернення Замовнику вартості неотриманих Послуг. У разі відмови Замовника менше, ніж за 3 (три) години до моменту фактичного надання послуг, кошти Замовнику не повертаються.
Заява на повернення грошових коштів може бути оформлена Замовником в електронній формі. У разі подання Замовником письмової заяви на паперовому носії, така заява підлягає оформленню за місцем надання послуг або направляється Замовником на юридичну адресу Виконавця, рекомендованим листом. До заяви додається копія документу, що посвідчує особу, яка оплатила Замовлення Послуг.
Кошти не повертаються у разі, якщо Замовником порушено рекомендації Виконавця щодо підготовки до здачі.Виконавець має право розірвати Договір з моменту виявлення цих порушень Замовником. При цьому вартість Послуг, що фактично були надані, не підлягає поверненню.
4.2 Порядок повернення грошових коштів
Термін перерахування грошових коштів від моменту прийняття рішення Виконавцем про повернення Замовнику вартості неотриманих Послуг становить 3-5 робочих днів.
Повернення коштів за не надану послугу здійснюється у тій формі оплати, у якій була здійснена розрахункова операція. Повернення здійснюється на ту карту, з якої була проведена передплата.
5.Відповідальності сторін:
5.1За умисне або ненавмисне втручання в роботу Виконавця, що призвело до дестабілізації процессів, які безпосередньо чи опосередковано впливають на якість послуг та виконання робіт Виконавцем іншим користувачам та/або знищенню інформації інших користувачів, Замовник відшкодовує в повному обсязі завданних матеріальних збитків. Це правило діє незалежно від того, чи це було здійснено співробітником Замовника або кимось іншим, з використанням технічних засобів Замовника.
5.2 Замовник, користуючись послугами Виконавця, самостійно відповідає за шкоду, заподіяну його діяннями особи чи майну громадян, юридичних осіб, державі чи моральним принципам суспільства.
5.3 Виконавець не несе відповідальності перед Замовником за затримки та перебої в роботі, що відбуваються прямо чи опосередковано через те що, знаходяться поза сферою контролю збоку Виконавця.
6.Зміна умов Договору та повідомлення.
6.1 Виконавець залишає за собою право зміни Прейскуранту цін на послуги, що надаються. У цьому випадку Виконавець повинен повідомити Замовника не пізніше ніж за 5( пять) днів до дати запровадження нових цін.
6.2 За відсутності документального заперечення Замовника протягом 7(семи) днів з моменту повідомлення зміна вважається прийнятою.
5.3 У разі незгоди Замовника зі зміною цін Договір вважається розірваним Сторонами з дати запровадження нових цін.
6.4 Усі повідомлення та повідомлення, що надсилаються відповідно до цього Договору, будуть вважатися належним чином поданими, якщо вони опубліковані на офіційному сайті Виконавця або доставлені особисто за адресами Сторін. 5.5 Датою повідомлення або повідомлення вважається дата публікації на офіційному сайті Виконавця або дата особистого вручення повідомлення Стороні.
6.6 Договір може бути розірваний будь-якою із Сторін до закінчення строку його дії. При цьому Сторона, за ініціативою якої відбувається розірвання Договору, повинна повідомити іншу Сторону за 5 (п'ять) днів
6.7 Виконавець залишає за собою право зміни умов договору. У цьому випадку Виконавець повинен повідомити Замовника не пізніше ніж за 5 (п'ять) днів до дати запровадження нового договору
7.Форс-мажор та звільнення від відповідальності.
7.1 У разі виникнення форс-мажорних обставин, які виключають або об'єктивно перешкоджають виконанню Договору, Сторони не мають взаємних претензій, і кожна із Сторін приймає на себе свій ризик наслідків цих обставин.
7.2 Обставинами непереборної сили за Договором визнаються такі події: акти органів влади, пожежі, повені, землетруси, війни та інші обставини, що перебувають поза розумним контролем Сторін, і якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання Договору. У цьому виконання зобов'язань за Договором відсувається пропорційно часу, протягом якого діяли такі обставини чи його наслідки.
8.Термін дії Договору.
8.1 Договір вважається укладеним та набирає чинності з моменту внесення плати за Послуги у розмірі та порядку, встановленому цим договором. Договір діє до 31 грудня поточного року. У разі відсутності письмового повідомлення про розірвання Договору однієї із Сторін, Договір автоматично пролонгується наступного року на колишніх умовах.